0 item   |   € 0,00   |   naar winkelmandje

Bestellen & betalen

Indien u moeilijkheden heeft met het bestel en betaal proces kunt u op deze pagina terugvinden hoe alles in zijn werk gaat. Hier vindt u een stap voor stap uitleg hoe u het product van uw keuze kunt bestellen en afrekenen.

Hoe bestel ik een product?

  1. Maak een keuze uit één of meerdere artikelen op onze website.
  2. Plaats de gewenste artikelen in de Shopping Bag. Dit doet u door een maat te selecteren bij het product en te klikken op de button "Bestel nu!".
  3. Als de bestelling compleet is, klikt u op de "Shopping bag" button om naar een overzicht van uw shopping bag te gaan. Hier kunt u uw bestelling nogmaals controleren. Als u deze stap wil overslaan klikt u op de knop "Afrekenen" om het afrekenproces te starten.

Het afrekenproces

  1. In het afrekenscherm moet u enkele stappen doorlopen om de bestelling af te ronden
    1. Indien u al een account bij ons heeft mag u de eerste 3 stappen overslaan. Als u een account heeft en nog niet bent ingelogd kan u klikken op "Heeft u al een account? Klik dan hier om in te loggen." om in te loggen.
    2. Vul eerst  uw adresgegevens in. U kan op dit moment kiezen om met de ingevulde gegevens een account aan te maken. Er wordt u dan enkel nog gevraagd om een wachtwoord op te geven. 
    3. Wilt u het pakket liever op een ander adres laten leveren dan is het voldoende om het vinkje bij "Naar dit adres verzenden" uit te vinken en het adres in te vullen waar het pakket geleverd moet worden.
    4. Aan de hand van uw locatie berekend onze webshop de mogelijke verzendwijzen. Een bestelling boven de € 75,- is vrij van verzendkosten! (excl.NL)
    5. Maak uw keuze in de betaalmogelijkheden, wij accepteren: 
      • Visa
      • Mastercard
      • Maestro
      • Ideal
    6. Indien u een kortingscode heeft ontvangen kan u deze invullen onder "Kortingscodes", de korting wordt dan van uw totaalbedrag afgetrokken.
    7. Controleer nogmaals uw bestelling, adresgegevens en betaalwijze. Indien alles correct is kan u op de knop "Bestellen" klikken om uw bestelling af te ronden.
  2. U wordt doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode door onze betaalprovider Europabank.. Dit is een beveiligde pagina waardoor uw betaalgegevens veilig zijn.
  3. Zodra uw betaling is afgerond beland u terug op onze website met de melding dat succesvol is verlopen. Gelijktijdig ontvangt u van ons de orderbevestiging en uw factuur.
  4. Wanneer wij uw bestelling hebben verwerkt ontvangt u van ons nog een mail met de melding dat uw bestelling werd verzonden. In deze mail vindt u tevens de track & trace code om uw bestelling te volgen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij bestellingen vanaf € 75,- betaalt u geen verzendkosten meer. Is uw bestelling lager dan € 75,- dan rekenen wij een bedrag van € 6,95 aan. Voor NL wordt steeds een transportkost verrekend van € 6,95.

Retour zendingen zijn altijd ten koste van de klant.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden om op onze webshop af te rekenen:

  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Ideal
 
 
 
 

Levering

  1. Leveringsmogelijkheden
    • Je kan jouw pakje afhalen in onze winkel.
    • We verzenden jouw pakje via Bpost
    • Je kan de bestelling reserveren (max 3 dagen) en passen in onze winkel.

    Tarieven Bpost:
    Binnen België: Boven € 75,- is de verzending GRATIS
      Onder de € 75,- kost de verzending € 6,95
    Voor Nederland: Altijd extra transportkost van € 6,95
  2. Leveringstermijn
    • De bezorgtermijn is binnen de 3 à 5 werkdagen.
    • Bij het afhalen in onze winkel is jouw bestelling ter plaatse tussen de 2 à 3 werkdagen.

  3. Status van bestelling

    Je krijgt een email van zodra jouw pakje bij ons de deur uit is, hierin staat ook een trackingsnummer vermeld, via deze kan je jouw pakje volgen.

  4. Verkeerde goederen
    • Zit er een verkeerde maat of een verkeerd artikel bij je bestelling neem dan contact op. Wij helpen u zo spoedig mogelijk verder.
      Telefonisch: 02/452.42.42  (van dinsdag tot vrijdag tussen 10u en 18u)
      E-mail: webshop@sporthoek.be
  5. Verlies of beschadiging tijdens de verzending
    • Wanneer jouw pakje bij ons de deur uit gaat krijg je een bevestiging email. Wanneer jouw pakje binnen de 5 werkdagen nog steeds niet is afgeleverd gelieve dan contact op te nemen.
      Telefonisch: 02/452.42.42 (van dinsdag tot vrijdag tussen 10u en 18u)
      E-mail: webshop@sporthoek.be
    • Wij verpakken onze goederen steeds met de grootste zorg, dit om beschadiging tijdens verzending te voorkomen. De goederen worden voor verzending ook steeds nagekeken op fabricagefouten. Wanneer jouw pakje toch beschadigd is gelieve dan contact op te nemen.
      Telefonisch: 02/452.42.42  (van dinsdag  tot vrijdag tussen 10u en 18u)
      E-mail: webshop@sporthoek.be
  6. Niet aanwezig bij levering van jouw pakje
    • Wanneer je niet thuis bent als de postbode jouw pakje bezorgt, laat deze een bericht achter in welk dichtstbijzijnde postkantoor of postpunt je het pakje kan afhalen. U hebt hiervoor 14 dagen tijd.

  7. Jouw pakje vergeten af te halen in 1 van onze winkels
    • Wanneer je een bestelling plaatst met afhaling in 1 van onze winkels heb je 14 dagen tijd om dit te komen afhalen. Na 7 dagen sturen we een herinnering. Indien je door omstandigheden jouw bestelling binnen de 14 dagen niet kan afhalen gelieve dan contact op te nemen.
      Telefonisch: 02/452.42.42  (van dinsdag tot vrijdag tussen 10u en 18u)
      E-mail: webshop@sporthoek.be
  8. Contactgegevens webshop:
    • Telefonisch: 02/452.42.42  (van dinsdag  tot vrijdag tussen 10u en 18u)
    • E-mail: webshop@sporthoek.be